¿Qué necesito para empezar a Facturar Electrónicamente?
- Contar con tu Firma Electrónica Avanzada (FIEL) y tu Certificado de Sello Digital (CSD).
- Selecciona el plan que más te convenga y haz click en “Regístrate”.
- Llena el formato de registro y ¡listo! Automáticamente recibirás de regalo 5 CFDI´S.
- Si necesitas más CFDI’s, puedes dar clic aquí
Es un sistema que brinda solución a todas sus necesidades de Facturación Electrónica, cumple con los lineamientos legales que requiere el SAT para que puedas emitir comprobantes fiscales digitales (CFDI) con toda seguridad, los datos se encuentran guardados en nuestros servidores propios, con lo cual, tus comprobantes fiscales digitales estarán resguardados en el sistema por 5 años y tendrás acceso a ellos los 365 días del año las 24 horas del día desde cualquier lugar y en cualquier momento.
Sicofi genera , sella y timbra CFDI 3.3 de Ingreso, Egreso, Traslado y Pago; además produce la representación impresa (PDF) y la envía por correo electrónico.
¿Comó puedo hacer un CFDI?
Mediante el portal online Sicofi que permite el acceso a través de un nombre de usuario y contraseña únicos. Dentro del sistema se pueden dar de alta a nuevos clientes, elegir el tipo de documento fiscal digital que desea generar, así como consultar sus propios datos fiscales y modificarlos. También podrá generar reportes que le ayudarán a presentar su Declaración Anual ante la Secretaría de Hacienda y Crédito Público (SHCP). Otras acciones que se pueden realizar en Sicofi son:
- Generación de Usuarios y cambio de contraseña
- Administración de Clientes y Productos.
- Timbrado de Nómina.
- Envío de CFDI’s a varios correos.
- Validación de CFDI’s
- Generación de reportes
- Facturas
- Recepción de pagos
- Nomina
- Por mes
- Por clientes
- Etc.
¿Cuáles son los requisitos para Facturar Electrónicamente?
- FIEL
- Certificado de Sello Digital
- Régimen Fiscal
Quis suae urbis conservatorem Codrum?
Certe, nisi voluptatem tanti aestimaretis. Quod autem principium officii quaerunt, melius quam Pyrrho; Nunc haec primum fortasse audientis servire debemus. Quia dolori non voluptas contraria est, sed doloris privatio. Quid, si non sensus modo ei sit datus, verum etiam animus hominis? Quod cum ille dixisset et satis disputatum videretur, in oppidum ad Pomponium perreximus omnes. Sed ad rem redeamus; Nec vero sum nescius esse utilitatem in historia, non modo voluptatem. Tu vero, inquam, ducas licet, si sequetur;
- Aeque enim contingit omnibus fidibus, ut incontentae sint.
- Certe nihil nisi quod possit ipsum propter se iure laudari.
- Te enim iudicem aequum puto, modo quae dicat ille bene noris.
Aliter enim nosmet ipsos nosse non possumus. Certe non potest. Et non ex maxima parte de tota iudicabis? Hoc non est positum in nostra actione.
An vero quisquam potest probare, quod perceptfum, quod.
Non modo carum sibi quemque, verum etiam vehementer carum esse? Apparet statim, quae sint officia, quae actiones. Sed potestne rerum maior esse dissensio? Egone non intellego, quid sit don Graece, Latine voluptas? Cupit enim dÃcere nihil posse ad beatam vitam deesse sapienti. Sapientem locupletat ipsa natura, cuius divitias Epicurus parabiles esse docuit. Idem adhuc; Nam, ut sint illa vendibiliora, haec uberiora certe sunt.
An est aliquid per se ipsum flagitiosum, etiamsi nulla comitetur infamia? Nihil ad rem! Ne sit sane; Saepe ab Aristotele, a Theophrasto mirabiliter est laudata per se ipsa rerum scientia;
Duarum enim vitarum nobis erunt instituta capienda.
Duo Reges: constructio interrete. In qua quid est boni praeter summam voluptatem, et eam sempiternam? Ut placet, inquit, etsi enim illud erat aptius, aequum cuique concedere. Satis est tibi in te, satis in legibus, satis in mediocribus amicitiis praesidii. In qua quid est boni praeter summam voluptatem, et eam sempiternam? Illi enim inter se dissentiunt. Quid autem habent admirationis, cum prope accesseris? In quibus doctissimi illi veteres inesse quiddam caeleste et divinum putaverunt.
Tum ille timide vel potius verecunde: Facio, inquit. Sin laboramus, quis est, qui alienae modum statuat industriae? Servari enim iustitia nisi a forti viro, nisi a sapiente non potest. Itaque his sapiens semper vacabit. Legimus tamen Diogenem, Antipatrum, Mnesarchum, Panaetium, multos alios in primisque familiarem nostrum Posidonium. Non igitur potestis voluptate omnia dirigentes aut tueri aut retinere virtutem. Ergo adhuc, quantum equidem intellego, causa non videtur fuisse mutandi nominis. Neque solum ea communia, verum etiam paria esse dixerunt. Sed ad haec, nisi molestum est, habeo quae velim. Isto modo, ne si avia quidem eius nata non esset. Atqui haec patefactio quasi rerum opertarum, cum quid quidque sit aperitur, definitio est. Beatus sibi videtur esse moriens.
- Inquit, dasne adolescenti veniam?
- Scripta sane et multa et polita, sed nescio quo pacto auctoritatem oratio non habet.
- Sed vos squalidius, illorum vides quam niteat oratio.
- Haec mihi videtur delicatior, ut ita dicam, molliorque ratio, quam virtutis vis gravitasque postulat.
- De maximma autem re eodem modo, divina mente atque natura mundum universum et eius maxima partis administrari.
Illa argumenta propria videamus, cur omnia sint paria peccata. Quarum ambarum rerum cum medicinam pollicetur, luxuriae licentiam pollicetur. Illa sunt similia: hebes acies est cuipiam oculorum, corpore alius senescit; Scisse enim te quis coarguere possit? Negat enim summo bono afferre incrementum diem.